diumenge, 18 d’octubre del 2009

Centre d'interès 2009-10 : La Tribu de Camelot


Que bé!

Aquest curs 2009-10 de l'esplai gaudirem de la companyia de la tribu de Camelot, una colla de nens i nenes que treballen en equip i lluiten per la igualitat (La Carlota, el Miquel, la Mireya, l'Eli, el Sa'îd, la Berta i el Merlí).

Amb ells treballarem diferents valors com l'empatia, igualtat i solidaritat.

Aquests personatges formen part d'una col·lecció de llibres de l'escriptora Gemma Lienas.

Podeu trobar més informació al següent enllaç: http://www.latribudecamelot.cat/.


Què us semblen?





2 comentaris:

Fada morgANNA ha dit...

A mi m'agraden molt! Jo em sento identificada amb la Carlota... :)
Crec que ens ho passarem molt bé amb tots ells!
Fins dissabte!

MireiARTA ha dit...

Doncs jo em sento molt identificada amb la Mireia!!!

Es genial que cadascú es pugui sentir identificar amb un personatge!!

Visca la tribu!!!